ápr
1

rozsaszin_raglan_polo.jpgA tavalyi várólista darabjai...

Modell: Burda 2012/7, 136.

Anyag: rugalmas pamutdzsörzé (Kangaskapina)

Ezek is távmunkára valók, mint a három póló. A mintás és színes anyagok egy csomagban voltak, amibe pamutdzsörzé anyagok végeit tették (fél-1 méteres darabok). Nagyon jó minőségű, viszonylag vastag anyagok, remélem sokáig bírják majd...

Raglánujjuk van, széles nyakpánttal, oldalt enyhén karcsúsítva, mellvarrás nincs.

Ezt a kettőt párhuzamosan varrtam, azaz egyszerre pl. az ujja bevarrást stb. Amit lehetett, overlockkal varrtam, az ujja és alja felhajtást ikertűvel. Először a nyakpántok közép- és vállvarrásait csináltam meg, amikor épp fehér cérna volt az overlockban. Aztán cseréltem a cérnát drappra és folytattam a többivel.

A nyakpántot cikkcakkal kellett a többi részhez varrni, mert az overlock nem bírta a három réteg anyagot (a pöttyös póló anyagánál, azaz a vékony viszkózdzsörzénél nem volt gond).

Miután a nyakpántokat sikerült csak az egyikhez kiszabni, először a rózsaszínt fejeztem be. A nyakkivágás kicsit nagy lett, ezért a narancs pólóhoz egy centivel szélesebbre szabtam őket (és még így is túl nagy).

Mivel a rózsaszín anyagból kevesebb volt, nem tudtam olyan hosszúra szabni, mint a másikat.

rozsaszin_raglan_polo_hata.jpgnarancssarga_raglan_polo.jpgnarancssarga_raglan_polo_hata.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr4118257519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása