feb
26

macskas_polo_1.jpgmacskas_polo_hata_2.jpgA tavalyi várólista első elkészült darabjai...

Modell: Burda 2013/1, 125.

Anyag: rugalmas pamutdzsörzé (Kangaskapina)

Mivel heti 4 napot otthonról dolgozom, a 3 hosszú ujjú pólóm (piros, csíkos, len) nem volt elég. Amikor a két kedvenc anyagomból (macskás, madaras) újra lehetett kapni egy keveset, gyorsan megvettem őket. A pöttyös egy csomagban volt, amibe pamutdzsörzé anyagok végeit tették és egyben lehetett megvenni (ez pl 1 méter volt, de a csomagban levők többsége csak fél méter).

A csíkos póló szabása szerint készültek, azaz V-nyakúak, oldalt enyhén karcsúsítottak, a mellvarrás oldalt van. A nyakkivágást készen vett dzsörzé ferdepánttal szegtem. Ez a szabásmintát legalább 8 éve használom már.

Az első a macskás póló anyagából készült, sajnos a blokk csak 60 centis, hármat vettem belőle (nem is volt több). Az ujját így is toldani kellett.

madaras_polo.jpg

A második anyukám madaras pólója anyagából készült, a háta fehérből, mert nem volt több anyag (csak egy blokk volt a boltban). Szabáskor sikerült belevágni az ujjába... A javítást fehér csíkkal takartam el, amit kihímeztem a géppel: középre szíveket, két oldalra dupla cikkcakkot. Otthonra így is jó.

madaras_polo_hata_2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A harmadik pöttyös, a háta fehérből, itt sem volt több anyag.

pottyos_polo.jpg

pottyos_polo_hata.jpg

Ezt a hármat párhuzamosan varrtam, azaz egyszerre pl. a vállvarrást (keskeny szalag van belefogva, hogy ne nyúljon meg), aztán az ujja bevarrást stb. Így persze nagyobb volt a rumli a varrógép mellett, de úgy éreztem, jobban haladok. Amit lehetett, overlockkal varrtam, az ujja és alja felhajtást ikertűvel.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr7018257473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása