jan
1

Vastag melegítőalsó Mikinek 2.0

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

vastag_mackoalso_mikinek_2.jpgModell: Miki egy régi melegítőalsója

Anyag: rugalmas vastag pamutfutter (Eurokangas)

Alacsony derekú, bő szárú, oldalt zsebekkel, a derekában széles gumi van, a két végén megkötővel, egy régi melegítőalsóból mentettem ki. 

Egy régi nadrágja volt a minta, aminek az oldalán 8 cm széles mintás betét volt végig. A betétet az előző nadrágjába varrtam, ami szintén e szabásminta alapján készült. Amikor lemásoltam a szabásmintát, kihagytam a betétet, most a hátát annyival szélesebre szabtam, így az oldalvarrás kicsit előbbre került. A két oldalvarrásban zseb van. Vettünk díszcsíkot, az oldala alsó részére varrtam, kb. térdtől lefelé.

Overlockkal varrtam, ahol lehetett, az alja szegés ikertűvel készült. A derékpánt külön szabott, a belső oldalát és az elülső zseblapokat fekete pamutpuplinból szabtam, hogy ne legyen annyira vastag.

vastag_mackoalso_mikinek_2_oldal.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr7618289163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása