dec
18

Kézimunka-táska

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

piros_taska.jpg

Anyag: steppelt pamutvászon (Eurokangas)

A virágos kabát maradékából készült. 

Nem túl nagy, ennyi anyagom volt, de zokni vagy sapka kötéshez elég nagy lett. Mivel dupla anyag (illetve tripla, középen vékony szivacs van), nem béleltem. A hátulján két zseb van, egy belül (pl. ollónak), egy kívül. A zsebek, a megkötő és az akasztó kiszabása után szétszedtem a rétegeket és csak a külsőt hagytam meg, így nem túl vastagok.

Először a belső zsebet varrtam fel, aztán a külsőt, ami egy picit nagyobb a belsőnél, így annak a felvarrási vonalát takarja. Ezután varrtam össze a két oldalát franciavarrással (alul nincs varrás). A felső szélén két gomblyukat varrtam a megkötőpántnak. A megkötők végére zsinórvéget raktam.

A felső szélét eredetileg duplán behajtva akartam letűzni, de túl vastag volt hozzá az anyag, így kész ferdepántot varrtam a szélére, szerencsére volt itthon hozzá illő színű. Az akasztó két végét belül behajtottam, így varrtam a táska felső szélére.

A háta így néz ki, rajta a zseb és az akasztó:

piros_taska_hata.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A belseje, rajta a zseb és a ferdepánt a szélén: piros_taska_belul.jpg 

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr418256655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása