okt
25

Virágos kabát

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

viragos_kabat_galler_nyitva.jpgModell: Burda 2001/10, 133.

Anyag: steppelt pamutvászon (Eurokangas)

Az anyag kétrétegű, steppelt, közte vékony szivacsréteg, ágytakaróhoz árulták. A kapucni egybeszabott az elejével, oldalvarrásba helyezett zsebe van. Saját anyagából készült öv van hozzá, az oldalvarrásban övtartókkal. Nincs bélelve, emiatt lapos varrást használtam, ahol csak lehetett. Nem volt egyszerű, mivel az anyag vastag és kicsit merev, így amikor levágtam az egyik réteg varrásráhagyását, a másik réteg varrásráhagyásának steppelését kibontottam, az alsó anyagot és a szivacsréteget is keskenyre vágtam, hogy laposabb legyen a varrás. A fonákjáról tűztem le a behajott szélt, persze nem lett tökéletesen egyenes a varrás, de ezen a mintás anyagon nem igazán látszik. A karöltő varrásráhagyása ferdepánttal van elszegve. Az ujján, az eleje szélén és az alján műbőr ferdepánt van, görgős talppal varrtam és bőrvarrótűvel. A sarok varrásához kaptam egy jó videót, érdemes megnézni. Az eleje derékban két nagy patenttal záródik. Az eleje felső részén is van egy patent, ha zártabban szeretném viselni. (Erről és a kapucniról képek lent.)

viragos_kabat_galler_zarva.jpg

viragos_kabat_kapucni.jpg

viragos_kabat_kozeli.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr8516709776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása