ápr
29

Csíkos selyeming

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

csikos_selyeming.jpgModell: Burda 2007/10, 117.

Anyag: csíkosan szőtt tiszta selyem

Az anyagot 2010-ben vettem Indiában, a csíkok vékonyan le vannak tűzve, köztük lurex szállal, szuperjó... Azóta nem mertem belevágni, nem is tudtam, milyen fazont varrjak belőle. Végül a zöld-szürke csíkos blúz mintája szerint csináltam, azaz állógalléros (vékony közbéléssel merevítve), elöl majdnem derékig gombos, mellette két-két hajtással, amik a gomboláspánt aljáig össze vannak varrva. Egy-egy ugyanilyen hajtás van a hátán is. Az ujja kézelő helyett két gombbal "záródik". A fazon egy kicsit oroszos, de nagyon tetszik. Gyöngyházgombokat varrtam rá, a tiszta selyem anyag megérdemli :-)

A szabásmintát módosítottam: az ujjakört hátul laposabbra vettem, az ujja felső részét bővebbre, remélem így kényelmesebb lesz. Egyszer már változtattam rajta (a narancssárga blúz után), akkor a nyakkivágást vettem kicsit mélyebbre, sokkal jobb lett tőle. Amikor a gallért próbáltam felvarrni, kiderült, hogy legalább 10 centivel kisebb, mint a nyakkivágás. Elővettem a gallér szabásmintát, módosítottam, majd kiszabtam az új gallért a maradék anyagból.csikos_selyeming_felveve.jpg

csikos_selyeming_hata.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr8514759682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása