dec
11

Fényvisszaverők cipzárra

Címkék: lakás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

fenyvisszaverok.jpg
Egy kézműves vásáron vettem egy fényvisszaverő díszt, amit cipzárra kell rakni. Szerettem volna venni még, de nem találtam hasonlót, végül magam csináltam párat.

Gyöngyfűző kellékekből készült, a bojt fényvisszaverő szalag.

A nagyobbak a szélesebb szalagból készültek, a kicsi a keskenyből. A szalagot a kezemre tekertem, elvágtam, majd a közepükön összekötöttem a keskenyebb szalaggal. A szalagok végét egyenesre vágtam. A megkötőt hosszabbra hagytam, arra fűztem a gyöngyöket. Az első nagyobb lyukú volt (illetve az egyik tölcsér alakú), azokba rejtettem a csomót. Pár gyöngy után átfűztem a szalag egyik végét a kapocs hurkán, majd összecsomóztam. A szalag végeit visszadugtam a gyöngyökbe. A bal szélsőnél egy karikára csomóztam a megkötőt és egy másik karikán fűztem át a kapcsot. Tudom, hogy gyöngyöt fűzni nem fényvisszaverő szalagra szoktak, de itt gyorsabb és egyszerűbb volt.

A kék és a piros dzsekik cipzárjára raktam egyet-egyet, a kicsit a táskám külső zsebének cipzárjára, a negyediket egy készen vett dzsekire.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr318275561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása