jan
3

Piros mintás steppelt kabát

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

piros_mintas_steppelt_kabat.jpgSokáig halogattam ezt, pedig már megvolt az anyag, mert féltem, hogy elrontom.

Modell: Burda 2010/1, 101.

Anyag: steppelt anyag, bambuszdzsörzé (kapucni bélés)

Egy műirha kabát szabásmintáját használtam hozzá. Az a kabát még nincs összevarrva, de korábban csináltam hozzá próbát egy régi függönyből, ami méretre és formára jó, ezért választottam ezt a szabásmintát. 

Az eredeti modell gallérja kihajtós, ez viszont állógalléros, végig cipzárral, ami alulról is nyitható. A gallért és a nyakkivágás vonalát a régi narancssárga dzsekim mintájáról másoltam. A kapucnit egy másik modell (a régi piros dzsekim) alapján csináltam, a kapucnit kibéleltem. Az egyszegélyes zsebek az eleje hosszanti szabásvonalvarrásokban vannak. A kabát hosszát a cipzárhoz igazítottam, nagyjából ilyen hosszút akartam egyébként is. Bélése nincs, mert a belső anyag szép kék. A varrások nagy része félfranciavarrás, így szép a belseje is (viszonylag). Az ujja bevarrása ferdepánttal van eltisztázva, amit a belső anyagból csináltam.

A kapucnit zsinórral össze lehet húzni, a derekát szintén (a zsinórház belül van, a belső anyagból).

piros_mintas_steppelt_kabat_kapucni.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr7316371214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása