aug
7

Mellény gombolás javítása

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

miki_melleny_gombolas.jpgmiki_melleny_gombolas_kozel.jpg

Miki imádja ezt a mellényt, ősszel-tavasszal, kerti munkához.

A gombolást le kellett cserélni, mert a lapocskák, amik alá a pántok vége volt bebújtatva, és maguk a gombokat tartó pántok tönkrementek. Műbőrből készültek, amiről a vékony fedőréteg egy része levált. A másik oldali pántokat egyszer már kicseréltem, de akkor csak sötétkék zsinór volt itthon...

Az új lapocskák bőrből vannak, Miki vett egy darabot máshoz, abból maradt ki. A régi lapocskák alapján szabtam ki őket és bőrvarrótűvel varrtam fel.

A pántokhoz egy cipőfűzőt vágtam fel (ami már nem kellett), a régi pántok hossza szerint. A gombokat megtartottam, szépek és semmi bajuk.
A lenti képeken látszik az eredeti gombolás teljes rondaságában...

miki_melleny_gombolas_eredeti.jpg

miki_melleny_gombolas_eredeti_kozel.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr6418164118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása