okt
3

Hajtogatott elejű blúz

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

hajtasos_eleju_bluz_eleje.jpgModell: Burda 2016/5, 101.

Anyag: bambusz-modál keverék

Új szabásmintát próbáltam ki, valami érdekeset szerettem volna munkába. Mivel az anyag nagyon tetszett, olyan fazont kerestem, ami illik hozzá. Rövid, hajtókás ujjú, egyenes vonalú, a nyakkivágás alátéttel szegve, hátul hasíték van, ami gombbal záródik.

Az elején három hajtás van egymáson: alul egy szembehajtás, amire mindkét oldalról jön egy-egy ferde hajtás. Persze szabáskor elfelejtettem az anyagra írni a vonalak nevét, így varráskor elő kellett venni a papírszabásmintát, aztán a pdf-et is, mire kiderült, melyik vonal micsoda.

Ez az első olyan szabásmintám, amit le kellett tölteni pdf-ben, kinyomtatni és összeragasztgatni. Erről kellett aztán lemásolni átlátszó papírra (én sütőpapírt használok).

Mivel az anyag jó esésű és puha, hiába vasaltam le a nyakkivágás alátétet és varrtam a varrásráhagyáshoz és a vállvarráshoz, nem maradt a helyén, az ujja hajtóka is folyton lehajtódott (pedig alul az ujjavarráshoz varrtam), végül keskenyen letűztem mindkettőt. A nyakkivágás alátét szélét elöl az alsó hajtáshoz varrtam két ponton kézzel, a színéről nem látszik persze.

hajtasos_eleju_bluz_hata.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr1617911277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása