aug
15

Kötények

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

koteny_miki.jpgModell: egy régi kötény

Anyagok: rugalmas pamutvászon, Eurokangas

Pár éve vettem ezt az anyagot, csak 1 métert. Mire rájöttem, hogy több kell és visszamentem, már nem volt. Végül rájöttem, hogy a legjobb lesz erre.

A minta egy készen vett kötény volt. Az alsó részén zseb van. A derékpánt készen vett pamut szalag, ugyanez a felső rész megkötője is.

Az enyém (alsó képen) alsó részét kicsit ráncolva varrtam a derékpántra, Mikiét egyenesen.

koteny_marcsi.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr3317862039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása