júl
11

Madaras hálóing

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

madaras_haloing.jpgModell: Burda 2013/1, 125.

Anyagok: rugalmas pamutdzsörzé (Kangaskapina)

Az autós póló szabása szerint készült, azaz V-nyakú, oldalt enyhén karcsúsított. A hátát most egy darabból szabtam. Az alját meghosszabbítottam, kifelé bővülő vonalban.

Ahol lehetett, overlock-kal varrtam, a felhajtások ikertűvel készültek. Mivel a madaras anyagból csak 1 panel (azaz 1 méter) volt a boltban, vettem hozzá apró pöttyös dzsörzét, amiből az ujját szabtam és az alját megtoldottam. Először fodrot terveztem az aljára, de így jobban tetszik. A nyakpánt készen vett dzsörzé ferdepántból van.

madaras_haloing_hata.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr4017835137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása