feb
28

Pink keresztezett felső és top

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

keresztezett_felso.jpgatkotos_felso_top.jpgModell: Burda 2019./3. 115.

Anyag: rugalmas pamutdzsörzé

Most próbáltam ki először ezt a szabásmintát. Az eleje két szimmetrikus darabból áll, amik ferde szálirányban vannak szabva. Először a felső és alsó széleiket kellett ikertűvel elszegni, aztán összevarrni a hátával vállban és oldalt, majd bevarrni az ujját. Ez az első, amit overlock-kal varrtam (kivéve az ikertűs varrások).

Persze kell alá egy top, ezt a maradék anyagból varrtam. A felső széle saját anyagából készült ferdepánttal van szegve (vettem ferdepánt készítőt: Clover 464/25), az alját ikertűvel szegtem, a vállpánt rugalmas szalag.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr5316822638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása