dec
6

Ujjatlan maxiruha

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

ujjatlan_maxiruha.jpgEzt a szabásmintát most próbáltam ki először. Idén nyárra akartam megvarrni, de már nem volt rá idő.

Modell: Burda 2017/5, 124.

Anyag: viszkóz

A válla előre van hozva, alatta ráncolt, az eleje közepén varrás van, fölötte hasíték. A háta felső széle is ráncolt. A nyakkivágás ferdepántból készült zsinórházzal van eldolgozva, benne keskeny megkötő, szintén ferdepántból, saját anyagából. A karkivágás is ferdepánttal van szegve. Ennyi ferdepántot még nem csináltam egy ruhához sem...

Mell alatt széles pánt van elöl, hátul folytatódik. A pánt dupla, a színe rávasalható közbéléssel merevítve. A szoknya egyenes vonalú, hajtásokkal bővül. A háta közepén cipzár van. Előbb a szoknyarészeket varrtam az eleje és háta felső részéhez, utána varrtam az oldalvarrást, így lehet szűkíteni/bővíteni, ha kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr2616687398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása