sze
13

Szürke-fekete atléták Mikinek

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

miki_atletak.jpgModell: Miki egy régi atlétája

Anyag: rugalmas viszkózdzsörzé

Mikinek varrtam kb 4 éve sálat, de nem szerette, így két atlétát varrtam neki belőle. Egy meglevő atlétájáról másoltam a szabásmintát: ujjatlan, kerek nyakkivágással, a két oldala egyenes. Mivel a sál egyik oldala szürke, a másik fekete anyagból volt, ennek az eleje szürke, a háta fekete.

A sál két végét kibontottam, sajnos kifordítani elfelejtettem, a színére másoltam rá a mintát. A szabásminta picit szélesebb, mint a sál volt, de ez is elég lesz, mert az eredeti atléta picit bő. A varrások nagy része cikkcakköltés (nincs overlock-om), az alját ikertűvel varrtam. A vállvarráshoz keskeny selyemszalagot fogtam hozzá, hogy ne nyúljon meg.

A nyakkivágást és karkivágást készen vett dzsörzé ferdepánttal szegtem. Most a ferdepántot a fonákjára varrtam először, aztán a színére kihajtottam és a szélét behajtva cikkcakköltéssel keskenyen letűztem. Nem a világ legszebbje, de a fekete pánton nem igazán látszik, otthonra jó. Általában a ferdepántot a színére varrom először, majd a fonákjára hajtva, a szélét behajtva kézzel varrom oda, úgy szebb (pl. kék top).

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr9416500766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása