feb
3

Ágytakaró

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

agytakaro.jpgÉvekkel ezelőtt kaptunk két erdélyi szőttes dísztörölközőt, amiket szerettem volna mindig szem előtt tartani. Végül a varrószobai ágyra csináltam takarót belőlük. Egy piros anyagból varrtam formára szabott borítót a matracra, a sarkait és a hosszanti széleit begumiztam. A dísztörölközők középső fehér részét levágtam, a borítóra felvarrtam a darabokat egymás mellé úgy, hogy a rojtos végük az ágy külső szélén lelóg.

Csináltam új belsőket is a hímzett díszpárnákhoz, ezelőtt mindenféle szedett-vedett belsők voltak bennük, egyiknek sem passzolt a mérete. Lemértem egyenként őket, persze mind a 11 más méret. Egy régi, elszakadt lepedő szélét (ahol nem volt kopott) vágtam fel méretre, minden darabra ráírtam, melyik párnához való. Körben összevarrtam őket, nyílást hagyva a kitöméshez. Először párnatöltő vattát raktam bele, majd középre kockákra vágott szivacsot (szerencsére Miki feldarabolta türelmesen). Remélem így kevésbé fog összetömörödni, mintha csak a vatta lenne benne. Végül kézzel összevarrtam a nyílást.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr118587724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása