jan
13

Ikat-mintás blúz

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

ikat_mintas_bluz.jpgModell: Burda 2006/12, 111. és 2010/1, 133.

Anyag: pamutvászon

Indiából kaptam az anyagot legalább 3-4 évvel ezelőtt, nagyon tetszik. A fazon a fenti két szabásminta kombinációja, most próbáltam ki először, ha jó lesz hordani is, varrok még ez alapján. Az első szabásminta az alap, ezt eggyel nagyobb méretben szabtam ki, mint a Burdában megadott legnagyobb méret, plusz meghosszabbítottam, a nyakát kicsit bővebbre vettem. A alap fazon végig gombolt, de az elejét a második szabásminta, azaz a régi plasztronos ingeim fazonja szerint egy darabból szabtam, a gomboláspánt alatt szembehajtással. Az elejébe raktam paszpólt. Mivel nem lehetett kapni megfelelő színben, csináltam ferdepántól és zsinórból. Állógalléros, a háta felső része duplán van szabva, alatta középen szembehajtással, az ujján mandzsetta van egy gombbal, ezek is a másik fazon szerint készültek. Próbáltam illeszteni a mintát, de nem lehetett tökéletesen, ezért kicsit el van csúszva itt-ott.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr2614814218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása