dec
30

Boleró tarka szalagfonalból

Címkék: kötés | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

szalagfonal_bolero_oldal.jpgModell: Burda 2017/5, 143.

Fonal: Novita Havaiji (80% akril, 20% polyamid)

A fonalat legalább 6-8 éve vettem Tallinban, már nem gyártják. Gondolkodtam, mit lehetne belőle csinálni... Az egyetlen értelmes lehetőségnek a nyári boleró tűnik, abból is csak ez a fazon...

5-ös tűvel 118 szemre kezdtem. Patentkötéssel (1 sima 1 fordított) kötöttem 3 cm-t, utána simakötéssel folytattam. 14 cm után felvettem mindkét szélen 28 új szemet. A szélső 8-8 szemet lustakötéssel kötöttem (így nem pöndörödik). 55 cm-nél leláncoltam mindkét szélen 28 szemet. 66 cm után patentkötéssel kötöttem 3 cm-t, majd lezártam a szemeket. Összehajtottam hosszában, majd összehorgoltam az egymás melletti rövid oldalakat.

szalagfonal_bolero_hat.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr415287266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása