okt
28

Kék boleró

Címkék: kötés | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

kek_bolero.jpgModell: Burda 2017/5, 143.

Fonal: Sirdar Summer Stripes (60% pamut, 40% akril)

Mivel az eredeti leírás vastagabb fonalhoz készült és eggyel kisebb méretben volt csak, át kellett számolni a kezdő és a szaporított szemek számát. Az eredeti lustakötés helyett simán kötöttem. Nagyon egyszerű fazon, tudtam csinálni vonaton, filmnézés közben vagy boltba menet az anyósülésen... Kellett is, különben sosem készült volna el. Mivel a fonalat régen vettem és már nem gyártják, aggódtam, elég lesz-e.

4-es tűvel 118 szemre kezdtem. Patentkötéssel (1 sima 1 fordított) kötöttem 1 cm-t, utána simakötéssel folytattam. 14 cm után felvettem mindkét szélen 28 új szemet. 47 cm-nél leláncoltam mindkét szélen 28 szemet. 60 cm után patentkötéssel kötöttem 1 cm-t, majd lezártam a szemeket. Összehajtottam hosszában, majd összehorgoltam az egymás melletti rövid oldalakat a fonákoldalon. Mivel az ujja széle befelé pöndörödött, felszedtem 76 szemet és patentkötéssel 4 sort kötöttem, majd minden 4. és 5. szemet egyszerre zártam le.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr9514793198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása