sze
2

Strandgyékény javítás

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

strand_gyekeny.jpgTavaly vettük ezt a gyékényt, nagyon jó, de egy nyár alatt a fedőlap, a szegély, fül és a megkötők tönkrementek, mivel papírból (!) készültek...

Anyag: maradék lenvászon

A fedőlapot a régi mérete szerint szabtam ki, a füleket és megkötőket szintén. Az eredeti fedőlapon pálmafák voltak, helyette magyar tópartot idéző mintát szerettem volna, így lett rajta napocska (illetve negyede), hullámok és egy fa. Szabószappannal rajzoltam a mintát, szabad kézzel, majd tripla ötléssel hímeztem varrógéppel a mintát (alul a képen a 9-es öltés).

Menet közben jöttem rá, hogy a szegélyt is ki kell cserélni, így aztán addig vagdostam a ferde csíkokat az anyagból, amíg nem lett kb. 7 méter. Mivel ilyen széles ferdepánt készítőm nincs, az összevarrt pántot először középen összehajtottam, levasaltam, majd mindkét szélt középre hajtva és középen újra összehajtva levasaltam. Hogy megmaradjanak a hajtásvonalak, az otthoni szemüvegem tokjára csavartam fel a szegélyt, apránként, ahogy vasaltam.

Az eredeti papírdarabok kb 5-ös öltéshosszal voltak a gyékényre varrva, az új fedőlapot 3-assal varrtam fel. 

strand_gyekeny_kinyitva.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr9618475869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása