már
11

Vékony kék sapka

Címkék: kötés | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

A fonalra nem emlékszem, elvesztettem a címkét.

Bélés: elasztikus viszkózdzsörzé

Az alsó szélen kezdtem 144 szemre, 3.5-es körkötőtűvel. Patentkötéssel (1 sima, 1 fordított) kötöttem, 10 cm-t, utána simán. Kb 19 cm-es magasságnál fogyasztottam minden tizenötödik szemen. A következő fogyasztásokat mindig ugyanazon a szemen csináltam. A következő sorban a középső szemeken is elkezdtem fogyasztani ugyanígy. Amikor már csak kb 15 szem maradt, 25 cm-s magasságnál, lezártam a maradék szemeket: áthúztam a szálat egyszerre minden szemen, szorosra húztam és elvágtam a fonalat. Összehorgoltam a szélét, az alsó szélén a színén, hogy felhajtáskor ne látsszon.

A bélést összevarrtam overlock-kal, behajtottam az alját és leférceltem, majd kézzel varrtam a patentkötéses rész közepére (kicsit feljebb mint a hajtás vonala). A sapka csúcsán is összevarrtam pár öltéssel a két réteget.

A bélés az alábbi minta alapján készült (finn nyelvű): https://kangaskapina.fi/resources/files/Pipokaava.pdf.

vekony_kek_sapka_teteje_2.jpg

vekony_kek_sapka_teteje.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr318339651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása