jan
29

Cipzáras pulcsi anyukámnak

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

anyukam_cipzaras_pulcsi.jpgModell: Burda 2010/1. 105.

Anyag: rugalmas futter (pamut) Nappinja.fi

Otthonra készült anyukámnak, a cipzáras pulcsi szabásmintája alapján, de az ő méretében, azaz újra le kellett másolni a szabásmintát. Oldalt enyhén karcsúsított, az alja enyhén ívelt. Az elején és a hátán szabásvonalvarrás van. A zsebeket az oldalvarrásba tettem (eredetileg az eleje szabásvonalvarrásban van, de oda csak szuperpicike fér). A kézelő készen vett pánt. Kihajtós galérral kérte, mint az én kék-türkiz felsőm.

Ezt is overlock-kal varrtam, ahol lehetett, az alja felhajtást ikertűvel. Az eleje közepe varrásráhagyásra 1 centi széles közbéléscsíkot vasaltam, hogy kevésbé nyúljon meg a cipzár felvarrásakor. Mivel a cipzárat egy régi ruhadarabból mentettem ki (már nem emlékszem miből), hullámos volt a pántja, ki kellett vasalni bevarrás előtt. A cipzár legalább 7-8 centivel hosszabb volt a kelleténél, a gallér felvarrási vonalától egy centire levágtam a maradékot.

anyukam_cipzaras_pulcsi_2.jpg

anyukam_cipzaras_pulcsi_3.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amikor kész lett és felhúztam a cipzárt, kiderült, hogy a gallér egyik széle egy centivel magasabban van a másiknál... Pár centi hosszan kibontottam és kézzel varrtam meg.

Javítás előtt így nézett ki:

anyukam_pulcsi_javitas_elott.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr1218253875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása