már
13

Pöttyös blúz

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

pottyos_bluz.jpgModell: Burda 2006/12, 111.

Anyag: tiszta pamut puplin

Új szabásminta, kicsit módosítottam is. Nyakpántos gallérral készült, az elején gombos plasztronnal, alatta fordított szembehajtással. A plasztron szélét paszpóllal emeltem ki, amit zsinórból és ferdepántból csináltam (épp nem volt a boltban fekete paszpól). Az ujja hosszú, betartva varrtam be, az alján levő hasítékot ferdepánttal szegtem, mellette két hajtás van, a mandzsetta egy gombbal záródik. A háta felső részét külön szabtam, ott is paszpól van, alatta fordított szembehajtással.

Az eredeti fazon rajza:

pottyos_bluz_rajz.jpg

Az eredeti Burda fazont a 10 évvel ezelőtt varrt kék és zöld cseppmintás ingekhez hasonlóra módosítottam, de ez nem olyan bő és hosszú, mint azok voltak.

Németül nem tudok, csak pár szót, de mivel már sok blúzt varrtam, elboldogultam a leírás nélkül is.

pottyos_bluz_hata.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr7718038348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása