dec
26

Háromszög-sál anyukámnak

Címkék: kötés | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

haromszog_sal_anyukamnak.jpgModell: Burda 2017/1, 139.

Fonal: Novita Kajastus (75% gyapjú, 25% újrahasznosított polyamid)

Nagyon tetszett a fonal, de csak egy gombolyagot vettem, kipróbálni. A kék háromszög-sálam mintája szerint készült, mert az jól néz ki csíkosan festett fonalból. 

3.5-es tűvel 7 szemre kezdtem, a két szélen 3-3 szem lustakötés (a szélszemet is beleértve), majd 1 ráhajtás, 1 sima, 1 ráhajtás, 3 szem lustakötés. A fonákján a szélső ráhajtásokat csavartan kötöttem, a középsőket nem. A következő sorokban a színén 3 szem lustakötés, 1 ráhajtás, sima szemek, a középső szem előtt 1 ráhajtás, a kozépső szem sima, 1 ráhajtás, sima szemek, majd a 3 szélső szem előtt 1 ráhajtás és 3 sima. A fonákján a 3 szélső szem sima, a ráhajtás sima, de csavartan lekötve (hogy ne keletkezzen lyuk), majd fordított szemek (a középső szem mellett ráhajtások nem csavartan kötve), a szélső három szem előtti ráhajtás csavartan lekötve, a szélső 3 szem simán kötve.

Amikor már alig volt a gombolyagból, a négy utolsó sort 1 sima, 1 fordított mintával kötöttem, majd lezártam a szemeket. A kezdő szemeket összehúztam szorosra, mintha egy pontból indult volna az egész. Nem lett teljesen háromszög alakú, inkább deltoid, de kimostam és nedvesen formára igazítottam, így már majdnem...

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr4918002520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása