júl
18

Baba-sapka

Címkék: kötés | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

baba-sapka.jpgFonal: Novita Cotton Soft (100% pamut

Modell: Kauneimmat Käsityöt 2/2012 27.

Az eredeti modell vékonyabb fonalból készült, átszámoltam a kezdő szemszámot (kötéspróba alapján) és a fogyasztást is.

80 szemre kezdtem 3-as zoknikötőtűvel, patentmintával (1 sima 1 fordított) kötöttem 6 sort, utána simakötéssel 6 cm-t. Utána fogyasztottam: minden 8-ik szemet megjelöltem, összekötöttem a következővel, 3 sor után még egyszer fogyasztottam a megjelölt szemeken, majd minden 2. sorban fogyasztottam ugyanazokon, míg csak 8 szem maradt. Még 2 cm-t kötöttem simán, majd áthúztam a szemeken a fonalat, szorosra húztam és eldolgoztam.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr5417849473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása