ápr
11

Alpakka sapkák Mikinek

Címkék: kötés | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

alpakka_sapka.jpgalpakka-gyapju_sapka.jpgKét sapkát kötöttem, hasonló mintával.

Fonalak: sötétebb: Sandnes Garn Alpakka (100% alpakka), világosabb: Sandnes Garn Alpakka Ull (65% alpakka, 35% gyapjú)

A sötétebbet az alsó szélen kezdtem, 5-ös tűvel, két szállal, 102 szemre. Patentkötéssel (2 fordított, 2 sima) kötöttem 15 cm-t, utána fogyasztottam:

- a színén minden két-két fordított szemet fordítottan összekötöttem,

- a következő sort fedetten kötöttem (a sima szemeket simán, a fordítottakat fordítottan),

- a következő sorban minden két-két sima szemet simán összekötöttem, a következő sort fedetten kötöttem,

- minden két-két szemet simán összekötöttem, a fonákján minden szem fordított, majd még egyszer ugyanígy fogyasztottam, majd a fonákján minden szem fordított.

Végül lezártam a maradék szemeket: áthúztam a szálat egyszerre minden szemen, szorosra húztam és elvágtam a fonalat, majd összehorgoltam a két szélt a fonákoldalon.

A világosabbat 122 szemre kezdtem 4.5-es tűvel, ugyanilyen mintával.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr1217796971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása