aug
2

Lyukas derekú ruha

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

lyukas_dereku_ruha.jpgEzt a szabásmintát most próbáltam ki először, de már évekkel ezelőtt akartam...

Modell: Burda 2017/5, 114.

Anyag: vékony pamutdzsörzé

Ejtett vállal készült, az eleje alja három részből áll, a derekán egy pánttal összehúzott lyukkal. A háta derékban gumizott. A Burdában a modellen látszott, hogy túl hosszú neki a felső rész, de gondolotam, mivel magasabb vagyok, mint a konfekció méret, nekem pont jó lesz. Tévedtem... Muitán kész lettem ezzel a ruhával, megrövidítettem a szabásminta eleje és háta felső részét 3-3- centivel, remélem, a következő ilyen ruha jobban fog majd állni rajtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr2616636318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása