nov
23

Petrolkék sapka Mikinek

Címkék: kötés | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

petrolkek_sapka_miki.jpgMikinek megtetszett ez a fonal, nagyon szép a színe.

Fonal: Novita 7 Veljestä (75% gyapjú, 25% polyamid)

Modell: bordás kötésű férfi sapka (leírás finnül)

Az alsó szélen kezdtem, 4-es tűvel 120 szemre. Patentkötéssel (2 sima, 2 fordított) kötöttem 19 cm-t, utána fogyasztottam:

- minden két-két fordított szemet fordítottan összekötöttem,

- a következő sort fedetten kötöttem (a sima szemeket simán, a fordítottakat fordítottan)

- a következő sorban minden két-két sima szemet simán összekötöttem, a következő sort fedetten kötöttem

- minden két-két szemet simán összekötöttem, a következő sor ugyanígy készült.

Végül lezártam a maradék szemeket: áthúztam a szálat egyszerre minden szemen, szorosra húztam és elvágtam a fonalat, majd összevarrtam a két szélt a fonákoldalon (az alsó részét, ahol vissza van hajtva, a színén).

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr5916262756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása