ápr
8

Pink csíkos sapka

Címkék: kötés | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

pink_csikos_sapka.jpgFonal: Sublime Evie (95% pamut, 5% polyamid)

Ilyen puha fonalat még soha nem használtam... Az alsó szélen kezdtem pink fonallal, 5-ös tűvel 100 szemre. Patentkötéssel (1 sima 1 fordított) kötöttem 7 cm-t, utána simakötéssel folytattam. 7 cm után csíkos mintával (simakötéssel) folytattam: szürke fonallal 8 sor, utána 4 sor kék, 8 sor szürke, 4 sor pink, majd ismételtem a 8 sor szürke résztől. 12 cm-nél fogyasztottam először a 10-ik, majd minden 20-ik szemen. A szemet leemeltem, az előző és a következő szemet összekötöttem, áthúztam a leemelt szemen. A következő fogyasztásokat mindig ugyanazon a középső szemen csináltam, a színén, azaz minden második sorban. Amikor már csak 11 szem maradt, lezártam a maradék szemeket: áthúztam a szálat egyszerre minden szemen, szorosra húztam és elvágtam a fonalat, majd összehorgoltam a két szélt a fonákoldalon.

A csíkos minta egyik oka, hogy mindhárom színből egy-egy gombolyagot vettem és a maradékból szeretnék majd Mikinek egy szürke-kék csíkos sapkát (általában egy sapkához 5-7 dkg kell).

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr4814679516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása