dec
7

Asztaldísz 2017

Címkék: lakás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

asztaldisz_2017.JPGAz asztaldísz a tavalyihoz hasonlóan készült. Az alapja oázis, amit az almasütő edényünk tálkájába tettem, vizet öntöttem rá. Az adventi koszorúból kimaradt fenyőágakat használtam: a hosszabbakat hátra szúrtam, a rövidebbeket előre és oldalra. A tetejére egy szereptévesztéses Télapó került (matrózpóló van rajta), amit a tavalyi díszhez is használtam. A fenyőágakra apró karácsonyi díszeket tettem: gömb, gomba és a kedvenceim: két arany bogyó, dróttal összefogva. A piros bogyók csörgők, 5-6-ot vékony drótra fűztem és az ágra tekertem.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr9713415653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása