nov
16

Kék sapka Mikinek

Címkék: kötés | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

kek_sapka_mikinek.jpgA hosszú finn télben jól jönnek az újabb sapkák, pláne ha van maradék fonal hozzá. Ez a pelerinem gallérjának maradékából van, Miki olyan sapkát kért, ami végig patentmintával készült.

Fonal: Rowan Cocoon (gyapjú-mohair), 7-es kötőtü

Az alsó szélen kezdtem 74 szemre, patentkötéssel (1 sima 1 fordított) kötöttem. Kb 15 cm-es magasságnál fogyasztottam először az 5-ik, majd minden 11-ik szemen. A szemet leemeltem, az előző és a következő szemet összekötöttem, áthúztam a leemelt szemen. A következő fogyasztásokat mindig ugyanazon a középső szemen csináltam. Amikor már csak kb 25 szem maradt, lezártam a maradék szemeket: áthúztam a szálat egyszerre minden szemen, szorosra húztam és elvágtam a fonalat, majd összehorgoltam a két szélt a fonákoldalon.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr9113067772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása