nov
9

Fekete-fehér sapka Mikinek

Címkék: kötés | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

miki_fekete_sapka.jpgA hosszú finn télben jól jönnek az újabb sapkák, pláne ha van maradék fonal hozzá. Ez a fekete sapka maradékából készült. Miki olyat kért, ami végig patentmintával van kötve. Sapkát kötni azért is szeretek, mert nem kell hozzá gondolkodni, azaz este fáradtan is lehet csinálni és hamar kész.

Fonal: Novita Lumo (melírozott, akril-gyapjú)

Az alsó szélen kezdtem 70 szemre, patentkötéssel (1 sima 1 fordított) kötöttem. Kb 15 cm-es magasságnál fogyasztottam először az 5-ik, majd minden 11-ik szemen. A szemet leemeltem, az előző és a következő szemet összekötöttem, áthúztam a leemelt szemen. A következő fogyasztásokat mindig ugyanazon a középső szemen csináltam. Amikor már csak kb 25 szem maradt, lezártam a maradék szemeket: áthúztam a szálat egyszerre minden szemen, szorosra húztam és elvágtam a fonalat. Mivel nem tudtam, hogy elég lesz-e a fonal a felhajtott szegélyre is, azt utólag kötöttem, a kezdő szemeket felszedve. Végül összehorgoltam a két szélt a fonákoldalon. 

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr7213067724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása