nov
7

Kék sapka

| Szerző: marcsi72 | 12:00 am

kek_sapka.jpgFonal: Novita Lumo (melírozott, akril-gyapjú keverék)

Modell: a fonal papírján

A piros sapka szerint készült.

Az alsó szélen kezdtem 68 szemre, patentkötéssel (1 sima 1 fordított) kötöttem 7 cm-t, majd simakötéssel folytattam, 6 szemet egyenletesen elosztva szaporítottam. 20 cm-es magasságnál fogyasztottam: két-két szemet simán összekötöttem. 3 sor után újra felére fogyasztottam a szemek számát. Újabb 3 sor simakötés után lezártam a maradék szemeket: áthúztam a szálat egyszerre minden szemen, szorosra húztam és elvágtam a fonalat, majd összehorgoltam a két szélt a fonákoldalon.

A fotón a formája azért fura, mert nem sikerült pont olyanra kitömni, mint a fejem formája...

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr4011921931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása