júl
21

Áthajtós top

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

narancs top.jpgnarancs top_1.jpg

Modell: Burda 2001/5, 113A.

Anyag: lenvászon

Nagyon megtetszett a színe, de mivel jó drága anyag, csak egy ujjatlan felsőre elég anyagot vettem belőle. Áthajtós, saját anyagából készült megkötővel záródik oldalt, ami hátul végigmegy a derékrészen. A válla kicsit szélesített. Az elején belülre varrtam patentot, hogy ne nyíljon (annyira) szét...

Miután kiderült, hogy az eredeti fazon hordhatatlan, átalakítottam idén nyárra: az áthajtós részeket levágtam, helyette gomboláspánt van. Mivel így mély a kivágás, az eredeti megkötőpántokat a felső gomb fölé varrtam, masnira kötve díszít és takar.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr884573470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása