jan
16

Hosszában csíkos pulóver

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

hosszaban_csikos_pulover.jpgModell: Burda 2006/5, 130.

Anyag: mintásan kötött pamut

Az indiai tunika szabása szerint készült, de hasíték helyett extramély V-kivágással, oldalt karcsúsított. Egy nagyon jó ízlésű és jó vizuális fantáziával megáldott barátnőmet kértem meg, hogy segítsen hozzá olyan fazont választani, ami jó áll nekem és az anyag is megfelel hozzá. Mivel ebből az anyagból rosszul mutatott az eredeti bőség és hossz, 2-2 cm-t bevettem az oldalából, az alját 14 centivel megrövidítettem. Az ujja és az alja felhajtását, valamint a nyakkivágás alátétjét kézzel varrtam. Szerencsére a minta miatt nem látszik a varrás egyáltalán. A fotón fekete top van alatta, úgy fogom viselni is.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr638440438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása