dec
7

Mikuláscsomag

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

Mikulas zsak 1.jpg

Anyag: vászon

Mikinek készült, ebben kapta az idei mikuláscsomagot. Egy maradék, vastag pamutvászon anyagot festettem be pirosra, majd kimosható filtollal felrajzoltam a mintát: MIKI feliratot és egy télapó-fejet. Keskeny fehér pamutcsipke szalagot varrtam cikkcakköltéssel a vonalakra, a télapó orra fekete cérnával, sűrű cikkcakköltéssel készült, a szemek fekete füles gombok. A megkötő szintén csipkeszalag. Végül a felső szélét leszegtem, majd összevarrtam az oldalát és az alját, alul ívesen.

Mikulas zsak 2.jpg

 

  

 

 

  

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr485667182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása