nov
21

Kapucnis felső

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

Kapucnis felső: Miki egyik új felsője az első mosásnál bemutatta, milyen az igazi "kínai csúcsminőség": széltében kicsit megnyúlt, hosszában viszont jól összement, az ujja szintén. Megkaptam én, mert nem akartam kidobni, pedig megérdemelte volna. Mindkét oldalról válltól az aljáig bevettem annyit, hogy jól álljon nekem, plusz az ujja hossza is pont elég legyen. A szűkítés vonala kicsit összetart az alja felé. A varrásvonalra díszcsíkot varrtam (hátul is), kicseréltem a kapucni-összehúzó zsinórt és tettem a szalagból a cipzárhúzóra is. Azért más a felső színe, mert az előtte kép ősszel készült, amikor még sütött a nap...

Ilyen volt előtte:                                      Ilyen lett:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr122029609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása