dec
28

Fehér nadrág

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 11:14 am

Modell: Burda 2010/2, 112.

Anyag: len-pamut keverék vászon

Ez az utolsó előtti, amit nyáron szabtam ki és novemberben-decemberben varrtam, a nyári ruhákkal párhuzamosan.

Az anyag eredetileg drapp volt, de aztán rászabadítottam a színkiszedőt, majd a fehér ruhafestéket (mindkettő Dylon) és ez lett belőle.

Az oldalát kiszélesítettem az eredeti fazonhoz képest, szeretem a bőszárú nadrágokat, főleg nyáron.

A derékpánt közbéléssel van megerősítve, az oldalvarrás felső részét utoljára varrtam össze, így könnyű módosítani a bőségét, ha kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr343457430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása