már
9

Szürke ujjatlan kesztyű

Címkék: kötés | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

ujjatlan_kesztyu.jpgMiután elhagytam a kesztyűmet, ideje volt csinálni egyet, de ujjatlan változatban. Az eredeti leírás szerint körben kellett volna kötni harisnyakötőtűvel, de az nem volt kéznél, így körkötőtűvel készült és a végén összevarrtam. Eredetileg férfiaknak készült a modell, de az én kezem mérete a férfi és a női méret között van valahol. Az első kesztyűnél kiderült, hogy kicsit bő, így 7 szemet fogyasztottam a simakötéses résznél. A másikat eleve kevesebb szemre kezdtem (azaz 50-re).

Modell: Novita Kevät 2014, 13.

Fonal: Novita Nalle (gyapjú-műszál keverék)

Az alsó szélen kezdtem 50 szemre, patentkötéssel (2 sima 1 fordított) kötöttem kb 7 cm-t, majd a mintával folytattam: a szélszem után 8 sima, 2 fordított, 9 szemen csavart minta, 2 fordított, a többi szem sima. Kb 5 cm-es magasságnál a hüvelykujjnak félretettem 12 szemet, a következő sorban felvettem 12 újat (*). Még 5 cm-t kötöttem a mintával, majd 5 cm-t patentkötéssel és leláncoltam a szemeket. A félretett szemek mellé felvettem 8 új szemet a *-gal jelölt szemek aljáról és 4 centit kötöttem simakötéssel, majd leláncoltam a szemeket. Először az oldalát horgoltam össze a fonákján, majd a hüvelykujj oldalát.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr5812186020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása