már
12

Kék sapka széles szegéllyel

Címkék: kötés | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

kek_szegelyes_sapka.jpgFonal: Novita Lumo (melírozott, akril-gyapjú keverék)

Modell: a piros sapka szerint készült, de szélesebb szegéllyel

Az alsó szélen kezdtem 68 szemre, patentkötéssel (1 sima 1 fordított) kötöttem 15 cm-t, majd simakötéssel folytattam, 7 szemet egyenletesen elosztva szaporítottam. 21 cm-es magasságnál fogyasztottam: két-két szemet simán összekötöttem, elöször az 5-ik szemnél, majd minden 10-nél, minden második sorban (azaz a színén). Az 5. sor fogyasztás után felére fogyasztottam a szemek számát. A következö sima sorban szintén felére fogyasztottam a szemeket, majd a fordított sor után lezártam a maradék szemeket: áthúztam a szálat egyszerre minden szemen, szorosra húztam és elvágtam a fonalat, majd összehorgoltam a két szélt a fonákoldalon, a szegély felhajtott részén a színén.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr7513591519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása