jan
29

rozsaszin_fekete_zokni.jpgA tavalyi (2017) karácsonyi vásáron vettem olyan gyapjúfonalat, amit gombával (vérvörös pókhálósgomba) színeztek. A gombászkönyvünkben olvastam róla, hogy bizonyos gombafajtákkal lehet textilt festeni, de még nem láttam élőben ilyet. Részben ezért, részben a szép színe miatt vettem meg a fonalat. A fekete fonal a fekete kesztyűhöz használt fonal maradéka.

Fonal: Sanna (rózsaszín), Novita Nalle (fekete)

Modell: Novita 2017/3. Neulekoulu: sukat

A szár alján kezdtem a kötést rózsaszín fonallal, 2 sor után a sarkat kezdtem kötni feketével. A lábfej rózsaszín fonalból készült, az orr feketéből. Megkötöttem a másik zoknit is ennyire. Ezután lemértem a maradék rózsaszín fonalat, felszedtem a kezdőszemeket és a szárat rózsaszínnel kötöttem, amíg a gombolyag súlyának kb fele maradt meg, majd a szár felső szélét feketével. Azért csináltam így, mert nem tudtam, milyen hosszú szárra telik a rózsaszín fonalból.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr1613514125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása