már
16

fenyvisszaveros_fekete_sapka.jpgSzeretném felhasználni az évekkel ezelőtt vett sok-sok fonalat, először azokat, amikből csak 1-2 gombolyag van. Ehhez a sapkához egy gombolyag Nalle-t és egy maradék vastagabbat (7 Veljestä) vettem elő, plusz maradt a fényvisszaverő fonalból, amit Pekka sapkájához használtam.

Fonal: Novita Nalle, 7 Veljestä, fényvisszaverő fonal

Modell: Novita 2010 tél / 89.

Az alsó szélen kezdtem 120 szemre, összefogtam a 7 Veljestä-t és a fényvisszaverő fonalat. Patentkötéssel (2 sima 2 fordított) kötöttem 6 cm-t, majd a Nalle-val folytattam simakötéssel. 14 cm-es magasságnál kezdtem a fogyasztást: a szélszem utáni két szemet simán összekötöttem, majd minden 15. szemet összekötöttem a következővel. 23 cm-nél lezártam a maradék szemeket: áthúztam a szálat egyszerre minden szemen, majd összehorgoltam a két szélt a fonákoldalon.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr3712244662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása