dec
26

Sál Mikinek

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

miki_sal.jpgAnyag: rugalmas viszkózdzsörzé

Miki kapta karácsonyra ezt a sálat. A mérete 190x60 cm. Az egyik oldala szürke, az alsó szélén levő szimbólumokat gyöngyház színű textilfestékkel festettem. A másik oldala fekete, ott is ugyanazok a szimbólumok vannak, de fekete textilfestékkel festve. Mindkét festéket kipróbáltam először maradék anyagon (néha hallgatok anyukámra). A szimbólumokat először kinyomtattam 3 méretben, kiválasztottam a sálhoz illő méretet. Átlátszó műanyaglap (lefűzős dosszié felső lapja) alá tettem a papírt, onnan átrajzoltam a műanyag lapra, ez lett a sablon. Száradás után manikűrollóval kivágtam a körvonalakat. A kiszabott fekete anyag egyik sarka alá tettem egy fóliát, az anyagra a sablont. Ecsettel festettem be a sablonból kivágott részeket, majd levettem a sablont. Mivel kicsit aláfolyt a festék, ecsettel kijavítottam a körvonalakat. Miután kimostam az ecsetet és a sablont, a fekete festékkel befestettem a szürke anyagot. Találtam egy videót a stencilezésről, ezt próbáltam követni, de persze az én sablonom puhább volt, mint egy kész stencil.

Kb 20 órát száradt, majd kivasaltam mindkét anyagot, a festékek leírása szerint ezzel lehet rögzíteni a festéket. Utána összevarrtam a sálat, hagytam egy rést a kifordításhoz, azt kézzel varrtam össze.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr3412005740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása