ápr
11

Húsvéti tojások 2016

Címkék: lakás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

husveti_tojasok_2016.jpgIdén vettem tojásfestéket Magyarországról. A tojásokat mosogatószeres vízzel zsírtalanítottam, keményre főztem, majd forrón a festőlébe tettem, amibe ecetet raktam a használati utasítás szerint. 5 színt használtam (sárga, narancs, piros, kék, zöld). Az összes tojás kb fél órát állt a festőlében. Az ecet már elkezdte kioldani a tojáshéjat, ezért fehér pöttyös/márványos lett az eredmény. Miután kiszedtem őket a léből és megszáradtak, üvegfesték-kontúrozóval gyimesi hímestojás-mintákat rajzoltam rájuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr908534670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása