dec
22

A Mikulás derékszíja

| Szerző: marcsi72 | 12:00 am

mikulas_ov.jpgAnyag: műbőr

Modell: -

A sok ajándékosztogatástól elkopott a Mikulás szíja, ideje volt, hogy kapjon egy újat.

A csatot levágtam a régi szíjról, majd kiszabtam egy 140 cm hosszú, 6.5 cm széles csíkot a műbőrből. Az egyik végét hegyesre vágtam, a másikon bejelöltem a visszahajtás vonalát. A visszahajtás élén bőrlyukasztóval csináltam lyukat a csatnak, a másik végén a visszahajtás élétől 80 cm-re bejelöltem az első lyukat, majd 6 cm-ként még 8-at. A lyukakat riglivel erősítettem meg. A csatot duplán varrtam rá, végül 1.5 cm széles bújtatót kapott.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr446989437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása