dec
8

Fekete sapka

Címkék: kötés | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

fekete sapka.jpgFonal: Novita Nalle

Modell: Novita 2010 tél / 89.

Mikinek készült, szüksége volt egy vékony sapkára, ősz végére / tavasz elejére. Az alsó szélen kezdtem 140 szemre, patentkötéssel (2 sima 1 fordított) kötöttem 6,5 cm-t, majd simakötéssel folytattam. 11 cm-es magasságnál eltértem a modelltől és Miki egy régi sapkája szerint folytattam a fogyasztással: a színén mindkét szélen 2-2 szemet simán összekötöttem, a közepén és a negyedeknél 3-as fogyasztás van: a második szemet leemeltem, az elsőt és a harmadikat összekötöttem és a leemelt szemen áthúztam. A jobb felső részen látszik, hogy az ilyen fogyasztásnál a középső szem szépen kirajzolódik. 16 cm-s magasságnál a meglevő fogyasztások közötti részek közepén (összesen 3 helyen) egy-egy újabb fogyasztást kezdtem a színén, azaz minden második sorban: 2-2 szemet simán összekötöttem. 19 cm-nél újabb fogyasztásokat kezdtem (összesen 4 helyen) a színén: 2-2 szemet simán összekötöttem. 21 cm-nél lezártam a maradék szemeket: áthúztam a szálat egyszerre minden szemen, majd összehorgoltam a két szélt a fonákoldalon. A legnehezebb rész a fotózás volt, azaz kitalálni, mivel tömjem ki a sapkát...

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr756933895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása