júl
16

Petrezselyemleves sajtgaluskával

Címkék: konyha | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

petrezselyemleves.jpgAz erkélyen termett isteni finom petrezselyemzöldhöz kaptam ezt a receptet. Sajnos a fotón nincs benne sajtgaluska, előbb elfogyott, minthogy lefotózhattam volna... 

Hozzávalók: 5 szál zöldhagyma, 5 dkg vaj, 2 ek. liszt, 8 dl húsleves, 3 csokor petrezselyem, 2 dl tejszín, 1 ek. citromlé

Sajtgaluskához:

2 ek vaj, 5 dkg. liszt, 5 dkg reszelt sajt, 1 tojás, 1 csipet reszelt szerecsendió.

Először a galuskával kezdtem. A vajat, 80 ml vízzel felforraltam. Hozzáadtam a lisztet, és a sajtot, csomómentesre kevertem. A tűzről levéve, belekevertem a tojást, sóval, borssal, szerecsendióval ízesítettem, félretettem pihenni. A hagymákat karikára vágtam, a felhevített vajon megpirítottam, megszórtam a liszttel, majd felöntöttem a húslevessel. Amikor felforrt, hozzáadtam a felaprított petrezselymet és a tejszínt. Sóval, borssal, citromlével ízesítettem, összeforraltam pár percig, a tűzről levéve leturmixoltam. A galuskákat külön forró sós vízbe szaggattam, kis lángon 4-5 percig készre főztem. Forró levessel tálaltam.

Recept innen: http://martyhobby.blogspot.fi/2012/04/petrezselyemleves-sajtgaluskaval.html

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr644637793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása