ápr
9

Húsvéti tojások 2012

Címkék: lakás | Szerző: marcsi72 | 12:13 pm

Idén Krisztánál készültek a hímes tojások, a tojástartók és Lajoska.

Elég vegyes módszerrel sikerült a tojásokat megfesteni: tavalyi tojásfesték, ételfesték és természetes anyagok is besegítettek. Vittem kipréselt áfonya- és céklalevet, de nem működött a dolog, hiába főztem bennük a tojásokat.

Száradás után először néhány kisebb foltot és vonalat ragasztóval kentem be, arany csillámport szórtam rá. Száradás után lefújtam a maradék csillámot és üvegfesték kontúrozóval rajzoltam a többi vonalakat és pöttyöket. Kontúrozóból sajnos csak feketét tudtam venni, ezenkívül használtam a tavalyi aranyszínűt, amivel nem lehetett olyan szép vékony vonalakat húzni, mint a feketével. A bal alsó tojáson a Hold és egy boszorkány van, körberagasztva fekete flitteres szalaggal.

Színek:

  • barna: vöröshagyma héja
  • zöld és kék: tojásfesték (a zöldbe besegített egy kis ételfesték is)
  • liláspiros: piros ételfesték, tojásfesték és lilahagyma héja
  • sárgásbarna: vöröshagyma héj + sárga ételfesték.

A tojástartók dekorgumiból készültek, egy Sinooperi-s füzetben volt a sablon, amit Miki kicsit kisebbre vett, hogy két tartó jöjjön ki egy lapból. A szemeket és a vonalakat kontúrozóval húztam. Az eleje össze van ragasztva olyan szűkre, hogy ne potyogjon ki a tojás.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr934371213

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.04.09. 13:51:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása