jún
20

Lenvászon boleró

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 9:31 am

Modell: Burda 2007/2, 114.

Anyag: lenvászon

A nyári ruhákhoz szerettem volna egy olyan bolerót, ami rövid, vékony, de takarja a karomat. Nem találtam normális szabásmintát, végül egyet (ld. lent) átalakítottam jó alaposan. Az alsó részt elhagytam, a megkötőpánt helyett 5 cm széles pánt van, elöl gombbal. Az elejét kettévágtam, kivettem belőle a többlet bőséget. A háta is két részből van, a többlet bőséget két kis szűkítővarrásba fogtam. Az ujja rövidebb lett, kicsit szűkül lefelé, az alján 5 cm széles hajtókával. A varrások többsége duplán le van tűzve.

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr462945569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása