jún
6

Rojtos nadrág

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 12:00 am

Modell: Burda 2001/8, 128.

Anyag: rugalmas pamut

Miki rendelt magának egy rojtos aljú fekete bőgatyát, de nagyon rosszul állt rajta. Végül nekem adta, hogy használjam fel az anyagát. Mire szétbontottam, minden ujjam fekete lett, így először színkiszedővel kifakítottam, aztán sötétkékre festettem. Mivel a bőgatyák általában bokáig vagy addig se érnek, nem volt elég hosszú az anyag a nadrághoz. Az eredeti rojt alá még két sor rojtot varrtam (kézzel rojtozva), így már elég hosszú. Oldalt cipzáros, a rugalmas anyag miatt kényelmes.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr172945545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása